28 luty 2022

VITALI – niezawodny partner dla naszych klientów, ale również dla naszych inżynierów

 

Firma VITALI jest wiodącym producentem unitów stomatologicznych. Unity są doceniane przez klientów na całym świecie. Dla właściciela fabryki niezmiernie ważne jest zadowolenia użytkownika i żeby to osiągnąć podjął unikalną współpracę z serwisem technicznym. Niezawodne i szybkie wsparcie techniczne jest tak naprawdę czynnikiem, które stanowi o sukcesie zarówno użytkownika jak i dystrybutora oferującego unity stomatologiczne VITALI. Jesteśmy bardzo dumni, że oferujemy Państwu produkt, który ma pełne wsparcie techniczne europejskiego producenta. Zapraszamy do zapoznania się z filozofią wsparcia technicznego firmy VITALI.

VITALI cieszy się najwyższym zaufaniem nie tylko użytkowników, ale także techników.

Zawsze otrzymywaliśmy bardzo pozytywne opinie od techników zajmujących się instalacją i konserwacją unitów VITALI. Za każdym razem kiedy technik kontaktuje się z producentem wie, że może liczyć na szybką odpowiedź i pełne wsparcie, zostanie zawsze wysłuchany i zostanie podjęta współpraca mająca na celu rozwiązanie problemu. Mimo to chcieliśmy być pewni, że nasza kooperacja jest wystarczająca i zadaliśmy kilka bardzo ukierunkowanych pytań. Zrobiliśmy to ponieważ wiemy, że technicy lepiej niż ktokolwiek inny, posiadają wiedzę o unitach stomatologicznych: to oni je instalują, uruchamiają, szkolą użytkowników z zakresu prawidłowej obsługi oraz przeprowadzają okresowe konserwacje. W firmie VITALI zawsze zwracamy szczególną uwagę na opinie i potrzeby techników, ich doświadczenie w tej dziedzinie często pomaga w znalezieniu lepszych rozwiązań.

Wsparcie VITALI to poczucie pewności dla techników.

Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić badanie opinii co tak naprawdę technicy i serwisanci myślą o naszych unitach stomatologicznych. Na podstawie ich odpowiedzi byliśmy w stanie sporządzić listę najważniejszych rzeczy/cech, które są kojarzone z firmą VITALI. Na początku tej listy znajduje się usługa oferowana przez naszą firmę czyli możliwość otrzymania od nas profesjonalnego wsparcia oraz natychmiastowa dostępność części zamiennych. To potwierdza nasze przekonanie, że VITALI zawsze jest blisko swoich dystrybutorów, klientów i techników. Dokumentacja i instrukcje obsługi dostarczane z naszymi urządzeniami zawsze otrzymują pozytywne opinie. Bardzo wysoko są oceniane cechy naszych produktów jak szybkość i łatwość montażu.

Niezwykle niski wskaźnik serwisowania, potwierdzony przez techników zajmujących się konserwacją.

Po potwierdzeniu, że instalacja unitów jest łatwa, szybka i intuicyjna, wszyscy respondenci zgodzili się, że średni wskaźnik interwencji serwisowych jest bardzo niski. Zakres odpowiedzi poszerza się natomiast kiedy zapytaliśmy co można uznać za cechy wyróżniające nasze unity (z punktu widzenia serwisu technicznego): prostota instalacji, stabilność i trwałość konstrukcji, kunszt wykonania, włoski charakter, rzadkość awarii, szybkość w dostawach części zamiennych w rozsądnych cenach, wysoka estetyka, wiarygodność oraz łatwość użytkowania.

Serwis i utrzymywanie unitu w dobrej kondycji jest w naszym DNA.

Być może zastanawiałeś się dlaczego interesujemy się opiniami techników…odpowiedź tkwi w naszej historii. Kiedy Pan Lino Vitali rozpoczynał swoją działalność w 1953 roku, był młodym i zdolnym technikiem, który pracował w Klinice Stomatologicznej Uniwersytetu w Bolonii. Jego warsztat techniczny w utrzymywaniu unitów stomatologicznych w sprawności technicznej jest źródłem naszej pracy. Kultura techniczna, rzemiosło i pasja aż po naszą strategię know-how są w naszym DNA. A nasi technicy zawsze to zauważają i doceniają.


VITALI Official Dealer 


 

Promocje:

Wyjątkowa, jesienna promocja na autoklawy firmy MELAG – wybierz autoklaw i otrzymaj GRATIS!

Wyjątkowa, jesienna promocja na autokla…

Zapraszamy do skorzystania z atrakcyjnej promocji na zakup wybranego autoklawu...

Czytaj więcej
Najlepsza inwestycja na koniec 2024 roku – tylko z mikroskopem LEICA M320!

Najlepsza inwestycja na koniec 2024 roku…

Zastanawiasz się nad pracą w powiększeniu, planujesz poszerzyć ofertę swojego...

Czytaj więcej
Katalog Stomatologiczny Promedus jesień-zima 2024

Katalog Stomatologiczny Promedus jesień…

  Przedstawiamy najnowszy Katalog Stomatologiczny Promedus na sezon jesień-zima 2024!

Czytaj więcej
Czas na zamiany! Otwórz nowy rozdział w swojej praktyce.

Czas na zamiany! Otwórz nowy rozdział …

Czas na zmiany!  Otwórz nowy rozdział w swojej praktyce i zyskaj...

Czytaj więcej
"Trade in" na autoklaw Euronda E9

"Trade in" na autoklaw Euronda…

 Przyszło upalne lato, a wraz z nim nowości i gorące...

Czytaj więcej
DOSTĘPNE OD RĘKI - oferta na unity, pantomografy i inne urządzenia

DOSTĘPNE OD RĘKI - oferta na unity, pa…

Nie musisz długo czekać by wkrótce mieć swój unit stomatologiczny...

Czytaj więcej
Łódź melag Euronda, Leica, Promotal, Midmark, Ritter. FourTek, REFINE
 
 

Serwis

sprzętu stomatologicznego

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
przyjmowanie zgłoszeń»

+ 515 200 117

+ 693 444 846

+ 881 576 000

+ 515 155 618

+ 515 155 617

Kontakt

Firma Promedus sp. z o.o. została utworzona w 2005 roku w Łodzi. Czytaj więcej O firmie»

ul. Janosika 135
92-108 Łódź, Poland

Telefon:  + 48 42 678 07 07

Mobile:  + 48 515 200 119

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny pracy: pon.-pt.  9-17