VITALI cieszy się najwyższym zaufaniem nie tylko użytkowników, ale także techników.
Zawsze otrzymywaliśmy bardzo pozytywne opinie od techników zajmujących się instalacją i konserwacją unitów VITALI. Za każdym razem kiedy technik kontaktuje się z producentem wie, że może liczyć na szybką odpowiedź i pełne wsparcie, zostanie zawsze wysłuchany i zostanie podjęta współpraca mająca na celu rozwiązanie problemu. Mimo to chcieliśmy być pewni, że nasza kooperacja jest wystarczająca i zadaliśmy kilka bardzo ukierunkowanych pytań. Zrobiliśmy to ponieważ wiemy, że technicy lepiej niż ktokolwiek inny, posiadają wiedzę o unitach stomatologicznych: to oni je instalują, uruchamiają, szkolą użytkowników z zakresu prawidłowej obsługi oraz przeprowadzają okresowe konserwacje. W firmie VITALI zawsze zwracamy szczególną uwagę na opinie i potrzeby techników, ich doświadczenie w tej dziedzinie często pomaga w znalezieniu lepszych rozwiązań.
Wsparcie VITALI to poczucie pewności dla techników.
Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić badanie opinii co tak naprawdę technicy i serwisanci myślą o naszych unitach stomatologicznych. Na podstawie ich odpowiedzi byliśmy w stanie sporządzić listę najważniejszych rzeczy/cech, które są kojarzone z firmą VITALI. Na początku tej listy znajduje się usługa oferowana przez naszą firmę czyli możliwość otrzymania od nas profesjonalnego wsparcia oraz natychmiastowa dostępność części zamiennych. To potwierdza nasze przekonanie, że VITALI zawsze jest blisko swoich dystrybutorów, klientów i techników. Dokumentacja i instrukcje obsługi dostarczane z naszymi urządzeniami zawsze otrzymują pozytywne opinie. Bardzo wysoko są oceniane cechy naszych produktów jak szybkość i łatwość montażu.
Niezwykle niski wskaźnik serwisowania, potwierdzony przez techników zajmujących się konserwacją.
Po potwierdzeniu, że instalacja unitów jest łatwa, szybka i intuicyjna, wszyscy respondenci zgodzili się, że średni wskaźnik interwencji serwisowych jest bardzo niski. Zakres odpowiedzi poszerza się natomiast kiedy zapytaliśmy co można uznać za cechy wyróżniające nasze unity (z punktu widzenia serwisu technicznego): prostota instalacji, stabilność i trwałość konstrukcji, kunszt wykonania, włoski charakter, rzadkość awarii, szybkość w dostawach części zamiennych w rozsądnych cenach, wysoka estetyka, wiarygodność oraz łatwość użytkowania.
Serwis i utrzymywanie unitu w dobrej kondycji jest w naszym DNA.
Być może zastanawiałeś się dlaczego interesujemy się opiniami techników…odpowiedź tkwi w naszej historii. Kiedy Pan Lino Vitali rozpoczynał swoją działalność w 1953 roku, był młodym i zdolnym technikiem, który pracował w Klinice Stomatologicznej Uniwersytetu w Bolonii. Jego warsztat techniczny w utrzymywaniu unitów stomatologicznych w sprawności technicznej jest źródłem naszej pracy. Kultura techniczna, rzemiosło i pasja aż po naszą strategię know-how są w naszym DNA. A nasi technicy zawsze to zauważają i doceniają.